Saturday, December 7, 2013

Muka Surat SETERUSNYA

Assalamualaikum w.b.t 
hamboihh kemain rajin hupdate blog kan. Baca article xpulak rajin =P
Hehehe. Ne nak rehat2 jap tuh yang blogging. Sebelum ne aku da post entry pasal sambung study. Tetibe je ade orang pm aku tanya aku amek kos ape. 
Aah plak.
xde plak aku mention aku buat mende apa kat Sheffield ne kan. heeee. ne kes excited terlebih. haha

okay. get back on track.
kalau sapa-sapa yang kenal aku, mesti da tahu yang aku baru je grad aritu 11th SEPTEMBER 2013.
BEd. TESL (Teaching English as a Second Language) with honours
Alhamdulillah.
Terima kasih Allah
Terima kasih semuanya.

Aku hadiahkan ijazah kelas pertama ini untuk mama ayah
sobs :'(
Terima kasih mama ayah untuk doa yang xpernah putus.
Terima kasih untuk setiap titip doa dalam sujud mama ayah.
Alhamdulillah ya Allah
=)
 
untuk ijazah ini,
terima kasih Allah S.W.T,
terima kasih mama ayah,
terima kasih abang-abang, kakak dan adik-adik aku,
terima kasih keluarga yang tersayang,
terima kasih kawan-kawan,
terima kasih lecturers, tutors, cikgu-cikgu,
terima kasih semua insan-insan teristimewa.
 
TERIMA KASIH UNTUK SEMUA DOA, TUNJUK AJAR, DAN SEGALA-GALANYA.
 


 
 
itu cerita 11th September 2013.
sekarang, perjalanan baru bermula lagi. terima kasih Allah untuk peluang dan rezeki ini.
mari mengigihkan diri dengan satu lembaran hidup yang baru,
 
 
 
 
seorang SHEILA.
 
 
 
 
 
MOHON DOA SEMUANYA.
 
 
 
Fi Hifzillah,
insan-insan tersayang.

 


AWAK YG CUTE, SILA LAH LIKE =)

0 Orang Cute Makan Karipap:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...