Tuesday, September 13, 2011

Aku Memang CAMNI

Salam & Hey Dunia
Al-kisah bermula sudah semester 5 yg comel utk insan yg bernama
NORSHEILA JULMOHAMAD
sekian~


sebelum menjejak kaki comel ini semula ke bumi Tanjung Malim..bnyk halangan dtg wooo
meh tgk pe halangan cute tuh

1. Aku akan sngaje bwak byk2 barang..supaya xmuat beg tuh..HAHAHA~alasan xnak balik pertama

2. xkan abis packing sampai da nak g airport...mmg xnak balik

3. aku akan bwak Mr.Froggy aku walaupun die sama saiz ngan aku.ada haku kesah?

4. kat airport...mesti nervous tahap ribcage terkeluar..sebab takut beg lebih muatan berat..kang naya kna bayar byk kot..=p

5. bila aku sorang2 naik plane..aku akan gedik nk jadi org last masuk dlm kapal terbang..bleh la aku pemes 3 saat..hik2

6. turun plane pon cmtuh gak.seyes aku rasa aku pemes!

tuh je.k bai!

p/s: aku penat.aku benci angkat beg kat tengah2 bandar nak g pudu.tuh seyes xpemes.

AWAK YG CUTE, SILA LAH LIKE =)

0 Orang Cute Makan Karipap:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...