Saturday, July 30, 2011

Aku Tak Suka Ko ! Paham tak ???

Salam & Hey Dunia...

Aku benci ko!
Benci ko sangat2!






Asyik2 muka ko!
Asyik2 muka ko!





Ko dah xde keje lain ke???
Please lah bagi aku bebas sikit




Kalo aku tumbuk ko nanti orang cakap aku GILA!
Ko kecik kot!





Kecik2 pon tapi kalo kuang aja, aishhhhh!!!

Malam2 nak merempit



P la men kat pasar malam ke...kedai mamak ke...





Nih kat telinga aku!

cisss!!





NYAMUK!
NYAH KO DARI SINI

p/s: saya sayang sangat kat nyamuk.sekian~

AWAK YG CUTE, SILA LAH LIKE =)

13 Orang Cute Makan Karipap:

Oppa Kudin Nz said...

haha..nyamuk rupenye..
ingatkn sape lah td.. :D

Anonymous said...

ek eleyh , ingat kan ape lah tady . tetipu jua akhirnya . ahaha ^^

Far8 budak baik said...

aku ingt ape lah tadi..
hahahahahahahaha...
beli lah bha ridset...
sembur jakkk..
mati tu nyamuk...
sekali ngan kau kau terus k.o.
hahaha..

kaizen said...

ade Nyamuk Terbang kat Sahabat Blogger tu g la pukul.. hehehehe

latest entry 2 Benda yang Blogger TAKUT & Urban : Camera Paling CANGGIH

Miss SheiLa said...

oppa: ingat org kew? HAHAH

stfzn: tahniah anda tertipu..meh amek adiah..huuhu

hero: bkn ridsect ag ne..shieldtox da...kalo aq k.o..nnti ko xda heroin..HAHA

kaizen: xleh2..tuh blogger otai tuh..hik3~

Anonymous said...

hahaha , adiah ? mane mane ? ^^

kaizen said...

hahaha... tiru ayat KL gangster jadi Blogger gangster

Lu blogger Otai ka... Lu ayahanda Otai.. ini blog wa pegang!!!

pastu lari jauh2... hahahahaha

Nizam Ijam said...

bawak bersaba..haha

C i k P i p i T e m b a m said...

arghhh ! trtipuuu ! geget sheila kang ganti nyamuk keding tu . hakhak xD

Acik said...

wat saspen aje. nyamuk rupa2nya ...

Daddylicious said...

mak ai garang jer...itu dgn nyamuk kalau dgn org sama juga ke...:)

Ferfarfer said...

AMBOI EMO SGUH. GUNE LAH SGALA PRODUK MAMPUSKAN NYAMUK ^^

Miss SheiLa said...

HAHAHAHA...ade sape2 syg nyamuk?
xde kan?
sekian~
=p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...