Wednesday, July 20, 2011

Contest : I ♥ Blogging !

Salam & Hey Dunia!
Yeay! jom join contest ag...contest kali ne dianjurkan oleh miss achik syida yg comey..hehehe

taaaraaaa....sila KLIK SINI untuk join contest ne
ehem3...jom wat esei tuk contest ne...walaupun xlme ag contest ne nak abis..nak gak join sebab kne share reasons nape sy ♥ blogging. well, maybe ramai yang akan cakap..saya ♥ blogging sebab saya suka menulis. Tapi pas pikir 2 3 kali, kite taip kan bukan tulis kan? hehehe~memain jela..ok seyes..

lain orang lain sebab kan..kalo tuh si pemilik belog ne...dia ♥ blogging sebab blog itu bagaikan satu kehidupan~blog menceritakan dan untuk diceritakan. sometimes, dalam kehidupan, ada certain things yang kite xmampu nak ungkapkan, xmampu nak luahkan, xmampu nak atasi, well, blog menjadi salah 1 wadah tuk suma tuh. Bukan mahu mengajar untuk tidak berterus-terang dalam kehidupan, tetapi kadang2 memang terdapat beberapa halangan kan?


saya ♥ blogging juga sebab melalui ne kita dapat share pe yg kita tau, pe yg kita nampak & pe yang kita lihat dalam kehidupan seharian kita. i am indeed sure most of bloggers skang more to their personal story. Personal itu bagus jika kita mampu berkongsi sesuatu yang baru untuk bloggers2 yg comey ne. yela, ramai je bloggers yang kita xkenal kan? tapi ngan idea-idea & cerita2 best tuh, kite mesti dapat belajar sesuatu yg baru =)

untuk si pemilik blog ne, blog "MISS SHEILA PUNYA BELOG" rsenya more to personal kan? or should i say "kacukan?" ade personal + info a bit? depends ngan pembace la..tujuan utama saya simple! just nak share benda yang kadang2 kita xsedar dalam kehidupan. ada perkara yg sering kita abaikan.kita kadang2 alpa. begitu juga si pemilik belog ne.benda tuh la yang saya nak share tuk smua..bneda yg saya lupa..dgn harapan orang lain xkan lupa & xsedar seperti saya..

lastly, i ♥ blogging sebab....yeay! leh dapat ramai kawan baru..yg comey, yg cun, yg cute, yg nsem, yg macho..macam2 ada..heheh..astro pon kalah da =p
dan sume kawan2 ne ade minat yang sama ngan sy...minat pe ???
I ♥ Blogging !
leh dapat kawan dari serat dunia tau..dari ujung perlis tuh sampai la kat tanah kelahiran saya sendiri..SABAH~ heheh~pe pon..i am indeed love blogging !



I ♥ Blogging !

p/s: okeyh.ade 10 minit ag before contest tutup.wish me luck ! yeay~

AWAK YG CUTE, SILA LAH LIKE =)

2 Orang Cute Makan Karipap:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...