Saturday, August 13, 2011

13 Ramadhan

Salam & Hey Dunia
jom menanges kepenatan. arine aktiviti dok umah je..tapi wat keje tau. nak tau keje pe?
CAT UMAH!
seyes.pas sahur pagi tadi.dalam keheningan subuh yg syahdu..cewahhh..aku merajinkan diri tolong beliau cat umah.mula2 tuh..aku memang cute la..siap ikat rambut tnggi2..konon bajet cute la..hahahah~siap pakai segala kelengkapan...pas kemas barang2 tuh..mulalah aktiviti mencat aku..
.
.
.
.

selepas beberapa minit kemudian..(5 minit je kot =p)

sheila : huwaaaaaa! PENAT! xnak buat da.!

pastuh aku baring tinggal je sume tuh..hahahah~bagos kn aku? CALON MENANTU TERBAIK ABAD INI. beliau tgk keja aku lalu berkata

daddy: hangat2 kambing biri-biri je si teacher ne

okeyh~seyes lawak.=p
nak tau menu berbuka arine? sebab penat suma jadi simple je..hehe~

1. roti hingus..heheh~ ne dalam entri ne aku ada cite npe nama die cmne






2. ABC





3. ikan Bakar





4. Pisang Goreng (mama teringin nk makan =p)



p/s: aku janji ngan daddy aku...pas terawih aku sambung balik cat.baik kn aku? mekaseh2

AWAK YG CUTE, SILA LAH LIKE =)

4 Orang Cute Makan Karipap:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...