Tuesday, August 16, 2011

Kartun Kegemaranku

Salam & Hey Dunia!
weyh nak kabo ne...cik Nyamuk Terbang wat segmen~jom join..hehehe


nak join KLIK SINI

nak tau kartun pe aku suka? meh tengok meh..HAHAHA~
JENG JENG JENG...
.
.
.
.
.
.
.
dengan kuasa bulan~
SAILORMOON!


nk tau npe aku suka kartun ne?
sebab..sebab..sebab..
AKU SUKA LA~ =P

laaa...dulu kn kire dorg ne paling comey..so aku pon angan-angan cam dorg la..siap nak wat style rambut sama ag..cewahhh..nasib baik aku xkaler rambut kn? lalalala~

dalam ramai2 ne..aku suka tuh VENUS...yang rambut kuning..baju oren..suka sangat..HAHAHA
Bajet aku cute cam die la..(cam nk muntah aku taip ne..hahaha)

1 ag..aku suka sangat kat lagu sailormoon..alaa..yg versi melayu la..kan dulu da dubbing p melayu..xkn la nak tengok versi jepun lak..melopong aku nanti..hik3~daaa..siap da kartun kegemaranku ne..banyak ag kot kartun aku suka..cam semua je aku suka =p

siap! k bye~

p/s: atie (1st time aku panggil ko cmne..hahah) tukar la..nyamuk..i lebiu! tetibe =p

AWAK YG CUTE, SILA LAH LIKE =)

6 Orang Cute Makan Karipap:

Nyamuk Terbang said...

geli plak kau pnggl aku atie
haha
weyh yg hero crta nie yg suka pegang rose tue ap nama??

My Name is Mar said...

Macam BEST!
Bookmarked Already!
Anti nak join gak segmen dia..
Huhuhu....

Musicbrilliant.com

Miss SheiLa said...

atie: ahh..xde2..aku nk gak pnggil atie..hahaha

seyes aku lupa pe name die..hahah

my name is mar: jom join segmen atie..=p

kim heeruul said...

yg biru tu comel..apa name dia yerk..? hahaa
gua pon join segmen nie..if free,jemput2 la singgah yerk..^^

nurshaf said...

wuhu,sailomoon memang populer,,sape2 yang rambut panjang kat sekolah konpem kiteorg panggil sailormon

alia zainol said...

cute sgt diorang neh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...