Friday, August 5, 2011

Contest: "Makanan Kegemaranku" by Cik Kia

nak join sila klik SINI

Salam & Hey Dunia..
mari men"join"kan diri dalam contest Cik Kia ne



meh tengok pe makanan kegemaran saya..lalalala~
taaraaaa...



INCIK KARIPAP !
seyes.sangat suka!

npe sy suka karipap?
*cik Kia suh bagi jwapan pendek je*

1. Makanan tradisional kita ne
2. inti dia ubi -sangat berkhasiat okeyh! hehehe~
3. bentuk die comey cam diri ini! PERASAN 2saat~

pendek kan?

jeng jeng jeng..ne pantun berkarat dari aku.bye!

Bukak puasa makan karipap,
Karipap dimakan dengan riang,
Di hari raya carik karipap,
Karipap dimakan malam dan siang

Bpe banyak K-A-R-I-P-A-P da...hehehe




done! arini p bazar cari INCIK KARIPAP!
nak tag mereka-mereka ne:



p/s: INCIK KARIPAP..aku ketagih ngan ko.bye! =)





AWAK YG CUTE, SILA LAH LIKE =)

5 Orang Cute Makan Karipap:

Far8 budak baik said...

haha..adik aku suka karipap..
tiap2 hari karipap..
nyampahhh..
hahaha...
gudluck wehhh...=)

Miss SheiLa said...

aku nak kgenk ngan adik ko leh?
HAHAHHA~
alaaaa..ko jgn r nyampah ngan aku...xhero la ko cmne..=p

Unknown said...

hehe..suke karipap jugak!karipap sardin lagi sedap kot..try2..

Miss SheiLa said...

heheheh...sepupu sepapat karipap sume sedap.heeee

Anonymous said...

thanks tag. gud luck awk :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...