Saturday, August 6, 2011

6 Ramadhan

Salam & Hey Dunia..
arine aku jaga anak.bye! sangat penat k!
ANAK? ANAK? anak sape?
heheh~xabes taip ag..anak pacik aku merangkap sepupu aku..
=p




kanan : EB
kiri : bingbing





shasha =)

mereka-mereka ini tersangatlah comey..namun...
adedeh..tersangatlah aktif gak.=)
mau berlari keliling umah main ngan dorg ne..nasib baik comey..kalo xcomey..xlayan! hahah~
okeyh! tuh kejam~

arine nak update skit pasal menu berbuka..lalala~
jom tengok..

1. Mihun Sup Ayam
(hasil kerjasama mama ngan sheila cute =p)



2. Air Jagung (gedik aku kan? ari2 nak try air best)

3. kuih muih comey (arini karipap xde..nak nanges aku berbuka tadi)



4. Sayap Ayam Madu Panggang




dan yang seangkatan dengannya..

sekian.k bye!

p/s: merajuk.karipap xdak!

AWAK YG CUTE, SILA LAH LIKE =)

0 Orang Cute Makan Karipap:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...