Tuesday, August 16, 2011

Aku Tidak Kecewa

Salam & Hey Dunia.
hey hey bloggers comey sekalian..seyes aku nak wat entri pasal benda ne jugak..sebab aku suka! SEYES SUKA~
sape tengok tb semalam? KEJOHANAN BADMINTON DUNIA 2011
tengok Dato' Lee Chong Wei lawan ngan Lin Dan?
sape tengok jerit HOYEAHHHH mcm sayeeee =p



OKEYH! aku excited tahap ulat bulu~sekian
berjuta-juta jenis sukan kat muka bumi ne..aku seyes xterlepas kalo badminton..minat tahap maksimum! (walaupun diri cute ne xreti sgt main badmintok okeyh =p)

sume tau kan result badminton final tuh? sangat sangat dan sangat sengit perlawanan tuh. LinDan mengungguli pertandinagn dgn 20-24, 21-14 dan set ke-3 23-21...SENGIT! watever it is..big applause to Dato' Lee Chong Wei..walaupun xdapat takhta Juara tuh..namun beliau tetap juara kat ati aku..huwaaa..semangat!

yang aku nak berdongeng kat sni..pasal sikap dan perangai rakyat Malaysia ne (aku Malaysia gak..tapi xwat cmtuh okeyh).nak tau pe perangai cute rakyat kita ne? sangat CUTE DAN CUTE!
well..kita tau DLCW kalah dlm final tuh...aku xsuka guna perkataan KALAH ne sebab aku rasa kita menang gak~

tapi..ada segelintir org tuh..menyalahkan DLCW sebab kekalahan kita..ramai frust sebab kekelahan tuh..sebab kalo ikutkan..kita akan dapat cuti umum kalo DLCW menang kn aritu? huishh..seyes seram aku tengok..bile baca komen kat FB & TWITTER bila ramai mengamuk sebab xdapat cuti.

see? SEBAB XDAPAT CUTI? rakyat kita menyalahkan Dato' Lee Chong Wei. perghh..agak2lah..DLCW yang main kot..die tau la cmne susah senang tournament..yg korang sedap ati je kutuk DLCW pehal derrrr? hahahah~ne antara komen-komen yang aku dapat & sgt menyakitkan ati..

unknown: chong wei! please u got to win this! aku nak cuti la woi esok!
unknown: bleh blah la chong wei! lin dan kurus cmtuh ko xleh lawan!
unknown: sumpah.xnak sokong lee chong wei da!

HOMAIGODDDD...cmne la rakyat kita kan? bila kalah smua nak menuding jari..bila menang mulalah cam ulat bulu..tah pe2..menang kalah tuh adat permainan..mungkin kali ne bukan rezeki Malaysia ag..untuk mereka-mereka yang xpuas ati ngan kekalahan tuh..aku nak ckap 1 jee....


"weyh..korang kalo da teror sangat..p ganti pemain negara kita..try tengok sape ag hebat"

HAHAHAHA~ okeyh! aku kejam.aku kejam bila melibatkn badminton. =p

sekian.k bye

p/s: Dato' Lee Chong Wei tetap d ati =)




AWAK YG CUTE, SILA LAH LIKE =)

5 Orang Cute Makan Karipap:

Nyamuk Terbang said...

ha'a aku skong
alacuti shri jer pn
nk bsing
kalah menang standard game r

Asfz said...

tetap di hati kite juga!!
suka dye main..mmg style

mmg nak kene cepok y cakap cmtu...
klw dowang main, xde nya sampai stage y sama LCW main XD

Far8 budak baik said...

ade gakk eh org salah kn cong wei tu.
cam tak logik je..
adat permainan lahh
kalah menang..
hahahahaha
lindan seksi woooo HAHA

Aisyah Hasanah said...

hihihihi..shiela betul tu rang!!

adat la kan..kalah dan menang tue..

yang penting we should be proud of him..chayOk2x..DLCW dalam hati tatap baitu...

Miss SheiLa said...

nyamuk : kan? tensen gak aku..ahah.k bye!

cik domo: yeay!!

hero : ko tgk lindan sexy je kew? terbaek r ko..haha

erni: tulah...DLCW d ati.heeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...