Friday, August 5, 2011

Apa pendapat korang?

Salam & Hey Dunia..
HEHEHE~ aku ngah rajin ne.sekian~
ne nak cite skit kejadian kat bazar petang tadi.byk tol cite aku kan.kalo ari2 p bandar..leh wat novel da aku ne =p


nak tnye sume bloggers sekalian..tadi ngah jalan2 kat bazar...terrrrrjumpa la sorang makhluk Tuhan yang paling sexy..hehe~

sheila (dalam ati) : sexy akak ne..hehe..non-muslim kot

tetibe akak tuh dgn suara yg maximum volume die,,cakap ngan member die,

akak : weyh, aku nak makan pe berbuka nanti? penat tau puasa arini

erk? laaa...i thought she is non-muslim

then ade group abang2 lalu..pastuh cakap..
"eh ko puasa ke? tutup2 la aurat tuh cik adik oi"

sheila - okeyh.tergamam.bye!

APA PENDAPAT KORANG?


p/s: puasa xsemestinya menahan diri dari makan & minum je kan.


AWAK YG CUTE, SILA LAH LIKE =)

4 Orang Cute Makan Karipap:

ROI said...

Hahahaha...memang patut ditegur...Tapi teknik diorang tu salah ler. Patut mintak no fon,pastu anta msg~:P

Far8 budak baik said...

tanjat boboi..hahahaha..
time aku keje bukan sorang aku
nmpk gitu..ramai gile..
habis aku tgk satu satu..
hahahahahaha..=p

Unknown said...

puasa mmg puasa..tapi bab tutup aurat sume leceh..

Pendamba Mawar said...

patt ditegur..:) aurat pun main pranan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...