Saturday, August 13, 2011

Mengecat Bukan Kerja Yang Mudah

Salam & Hey Dunia..
arine nak update pasal cat cat dan cat je~ seyes penat..awak..awak..dan awak..pena cat umah x?
sangat penat tau =(


*comel kan aku camne? HAHA~*

memandangkan pagi tadi aku da janji manis ngan beliau...pas terawih aku teruskan ag meng"kreatif"kan diri aku cat umah..heheeh~ nak kembang da tangan aku ne dok pegang berus cat je..ne pon xsiap2 ag kot..stop jap sebab nak wat entri ne..

Daddy nsem aku cakap..
"kalo nak tau..upah mengecat la paling mahal kalo wat umah"

aku ngan cutenya membalas
"ye ea? yela..sebab penat..=( tangan pon kembang ag ne"

beliau pon reply ag : sape suh pagi tadi paling semangat (gelak)

okeyh.tuh berbentuk sindiran..=p

nak tgk x benda pe yang aku cat? jeng jeng jeng~ insyaAllah aku upload hasil keja tangan aku dalam entri2 yg akan datang..ade kew nak tgk ? =p
(perasan pemes 3 saat)


*aku nak upah spiderman jela =p *



yehaaa! aku nak sambung cat ag.papai~

p/s: tangan si sheila kembang.bye!

AWAK YG CUTE, SILA LAH LIKE =)

9 Orang Cute Makan Karipap:

baby ♥ said...

Penat ooo.. Umah saya pun sedang mengecat.. Utk raya :D

C i k P i p i T e m b a m said...

kemain nk raya ni kan .haha . ermm kita x cat umah . tp untuk umah baru . kakakakaka

nia said...

mengecat memang memenatkan..

Unknown said...

uhhh, mengecat mmg serius penat..nak2 pulak time2 puasa..hahaha, selamat menghias umah ya...(meh la sini tlog cat umah jugak...^^)

My Name is Mar said...

wa pun otw mengecat-_-"

Kancil 8349 said...

mengecat memerlukan teknik yang betul...penggunaan air yang seimbang dan cara mengecat yang betul...kalau salah, ndak jadi tu cat...hehehe...memang betul ia memenatkan

Addin said...

addin suka mengecat pagar rumah :D

Anonymous said...

umah pika pon cat baru!! :) tp pika x cat la.. akk yg cat.. hehe.. die yg rajin.. :)

Miss SheiLa said...

awyn :penat kn? hehehe

mirah: huiyooo...best la ade umah baru.=)

feza: kan?

nizam: saling tolong menolong nak? heheh

mar: heheh..ramai yg cat uamh ne

addin: pagar xpe..ruang kecik2 je..hehe

pika: tolong la akak gak..hehehe

kancil: daddy yang bancuh sume...sheila cat je..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...