Friday, August 12, 2011

Saya Xsuka Kena Marah

Salam & Hey Dunia
pagi2 ag nak berdongeng ne..seyes sedih semalam =.=
jom nanges 2 saat..
1
2
okeyh.abes da nanges



agak-agak dalam blog ne..ade orang yg suka kne marah x? xde kan? sape suka tuh..mmg aku nak bagi award la ngan die..hehehe~
kalo marah pasal salah yg kite wat..xpe kot..org nak bagi pengajaran..orang nak bgi nasihat ngan kite..tapi kalo niat nak ajar orang..leh je..ngan syarat cakap la leklok..susah sgt kew cakap elok2?

yg nak marah xtentu pasal ne nape?
ingat comey la cmtuh..aku ag cute kot..HAHAHA~
kejam kan aku? wekkkkk~=p
xkisah pon orang nak marah..janji cakap la elok2..ne nak wat aku nanges..saje je kan?
baling BOM nak?

ade orang cakap..bile orang marah kite..tuh tande die sayang? perghh kalo cmtuh..ramai kot sayang aku..hahah~
(read between the lines : aku da banyak kali kena marah =p)



bykla sayang korang kalo nak marah2...ce cakap baik2..cmne hah
"aku sayang ko..ko pon sayang aku"
HAHAHA~buang mase nak marah2 okeyh
buang air mata aku je

k la~aku penat merepek

sekian.k bye~

AWAK YG CUTE, SILA LAH LIKE =)

11 Orang Cute Makan Karipap:

Far8 budak baik said...

hahaha..tu ar..kene ar cakap
leklok kn..tak ley kasa2..
ehhh..ramai gile eh syg kau..
bab ramai org marah??
hahahaha..pandai pandai..

Miss SheiLa said...

hahah..tulah nk marah2 je..=(
eyh seyes la..
ramai org sayang aku ne..
da byk kali kne marah
HAHAHAH

btw..ko da xlama xmyemak kt blog aku
rindu lak rse
haha

C i k P i p i T e m b a m said...

Alololo ciannyeee budak comot niee . hakhak . jom kita baling BOM . hakhak .

*kita ade tag sheila 1 bnde ni .

http://budakpptembam.blogspot.com/2011/08/kalau-time-puasa-je-mesti.html

yaya | mohd said...

ta cuke org marah kte tnpa usuk prksa.
tak pon tbe. :(

Nadia Syakila said...

betul2.. if kita yang bersalah, masih bertahan la.. tapi bukan salah kita.. rase macam nak naik marah pun ade.. hihihi...

Unknown said...

yerp.. sy pun x ske kene marah. ketam akan marah kalau kene marah. hehe

nia said...

siapa yang suka kena marah.terbaek la.hihi.. feza pun tak suka kena marah. cakap la elok2 kan

Edy Ramanov said...

salam. sudah follow kat sini. jgn lupa singgah ke blog edy ya. tq

Pendamba Mawar said...

ye la tuu..ramai la yang syang miss sheila..


http://pendambamawar.blogspot.com/2011/08/kad-raya-duit-raya-fairus-ibrahim.html anda ditag

Miss SheiLa said...

cik pp tembam : jom2...nak order ngan awk dlu..HAHAHHA

yaya: kan? tetibe je nak mrah..huwaaaa

si pengembara: lagi2 kalo kite xslsah..xtau pe2~

ketam: ketam tau jalan mengiring je..huhu

feza: tulah..kn elok je kalo ckp baik2..hehe

Miss SheiLa said...

edy: yeay~

abg pendamba: thanks tag..hehe..ramai k org syg sheila? huhu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...